niedziela, 11 listopada 2012

Lol

Co sądzicie o filmie pt. "Lol" z Miley Cyrus oraz Douglas'em Booth w roli głównej? Miałam totalnego lenia w sobotę, więc postanowiłam obejrzeć jakiś fajny film. Wiele osób poleciło mi właśnie ten. Nie żałuje, że go obejrzałam. Film genialny. Łzy jak zwykle leciały mi ciurkiem. Na prawdę polecam. A to krótki opis z filmweb:

"Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Ann. "

Muzyka też wpada w ucho...

P.S. Przy okazji zakochałam się w tym aktorze!! Jest niesamowity!!

2 komentarze:

  1. i love the film *_* your blog is very nice and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello beautiful. I know your blog. I liked it very stylish and you are very pretty;) You have a new follower. I invite you to know my blog. I'd love to get your visit :) A big hug PersonalStyle.
    www.blogpersonalstyle.com

    OdpowiedzUsuń