piątek, 2 listopada 2012

Bydgoszcz wita!

Przepraszam Was. Wiem, że miałam dodac drugą częśc zdjęc, ale nie miałam czasu. Sprzątanie grobów, 1 listopad, obiad u babci... Dziś przyjechałam do mojej kochanej Bydgoszczy. I nie mam na tym laptopie zdjęc. Więc nadrobię zaległości jak tylko wrócę do domu, czyli w niedziele późnym wieczorem albo w poniedziałek. Wybaczcie! Jaka u Was pogoda? Bo u nas w Bydzi jest dośc ładnie, słoneczko nawet zaświeciło. Oby jutro było słonecznie, wybrałabym się na zdjęcia na Stary Rynek. Także odwiedzę Focusa, dawno na zakupach nie byłam, a później kino. Uwielbiam to miasto, a także ludzi.
A dziś wieczór spędzamy przed telewizorem z wielkim opakowaniem lodów, popcornu. Dawno nie miałam takiego wieczoru. Brakowało mi tego. Idę kociaki. Życzę miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz