piątek, 5 października 2012

piąteczek ♥

Jak Wam minął piątek w szkole? Odpoczywacie już? Jakieś plany na weekend? Na dzisiejszy wieczór? Bo ja dzisiaj zrobiłam sobie wolne od szkoły. Nie miałam tego w planach. Ale jak wychodziłam do szkoły, zadzwonił telefon. Odebrałam. Kumpela powiedziała, że zaraz przyjadą do mnie z kilkoma osobami z klasy. Szybko zaczęłam sprzątać w domu. W 10 minut posprzątałam cały salon razem z kuchnią. Jestem mistrzynią. Zdążyłam przed nimi. Tak więc zamiast siedzieć na matematyce, biologii, polskim i geografii zrobiliśmy sobie seans filmowy, pogaduchy przy dobrym jedzeniu i piciu. Uwielbiam takie piątki. Mogłoby być tak co tydzień, lecz niestety... Matura sama się nie napiszę, wiedza sama do głowy nie przyjdzie.
Uciekam. Idę się chwilę zdrzemnąć, a później wychodzę na dwór z kumpelami, z którymi nie widziałam się od dawna.
A tu macie kilka zdjęć z 8nastki Gabarki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz