czwartek, 4 października 2012

Cześć

Zanim TU wszystko ogarnę, trochę to potrwa... Może nie dłużej niż planowanie założenie bloga. W końcu znalazłam trochę czasu i postanowiłam, że wreszcie założę kolejnego bloga. W zasadzie to mój drugi blog- pierwszy miałam, kiedy jeszcze byłam w podstawówce. Nie pamiętam co się z nim stało. Możliwe, że został usunięty. Mam jeszcze photobloga, od 5-6 lat. Nie pomyślałabym, kiedy zakładałam tam konto, że tak długo będę pisać notki i dodawać zdjęcia. Czas szybko leci, wiele zdjęć, wiele wspomnień i myśli, z którymi chcę się z wami podzielić. A co mnie skłoniło do założenia konta na blogspot.pl? Hmm... chciałam zacząć robić coś więcej, znaczyć w świecie blogerów coś więcej, przede wszystkim rozwijać się, pokazywać Wam różne urywki z mojego życia codziennego, zdjęcia, które robię w czasie wolnym oraz chciałabym uzyskać od Was opinii na mój temat, na temat moich przemyśleń, ale także zdjęć. Co myślicie, co mogłabym zmienić. Kiedy robimy coś nowego- w moim przypadku założenie tego bloga- podejmujemy wyzwania i otwieramy się na nowe doświadczenie w pewnym stopniu osiągamy szczęście. Uznałam, że pisanie bloga przyniesie wiele korzyści, jak np. kontakty z nowymi osobami o podobnych zainteresowaniach oraz szansę na wyrażanie samej siebie.
Chociaż nie zawsze będę miała czas pisać, ponieważ jestem w klasie maturalnej i ostatnio mój czas wolny minimalizuje się to postaram się tutaj zaglądać codziennie. Ale nic nie obiecuję.

 moja miłość


3 komentarze: