niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!!

Jak przygotowania do świąt? Pewnie spędzacie niedzielne popołudnie w kuchni lub kończycie sprzątać w mieszkaniach. Dobrze, że to już za mną. Cały dom wysprzątany, w kuchni teraz siedzi moja mama kończąc piec ciasta. We wszystkich pomieszczeniach przepięknie pachnie, zapachy unoszą się już od wczoraj. Przed chwilą skończyłam ubierać choinkę. Jest wspaniała- nie za duża, nie za mała, sztuczna w tym roku, gdyż nie mieliśmy głowy, aby zorganizować żywą. W tym roku czuję, że nadchodzą święta. Jest zupełnie inaczej niż rok temu. Chociaż spędzamy je w własnym gronie, w piątkę. Prezenty prawie wszystkie zapakowane. Teraz czekam aż wszyscy pójdą spać, a wtedy zamienię się w Świętego Mikołaja i podłoże prezenty pod choinkę. Cóż, chcę Wam także życzyć wesołych i przede wszystkim spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Spędźcie je bez nerwów i stresu. Nie myślcie przez te 2-3 dni o problemach, szkole i innych duperelach. Skupcie się na rodzinie.

mój pokój w światełkach ;d


Zosia ♥

2 komentarze:

  1. magia świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) szczegóły i pytania u mnie w najnowszej notce :)

    OdpowiedzUsuń