niedziela, 2 grudnia 2012

niedzielne popołudnie

Zamiast wziąć się za "Ludzi bezdomnych" zaczęłam czytać "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E L James'a. Znalazłam fragment opisującą moją osobę: "(...) często się ze mną droczy, że brak mi genu "potrzebny mi chłopak", ale prawda jest taka, że po prostu nie spotkałam nikogo, kto..cóż, kto by mi się spodobał, choć nie powiem, że nie chciałabym się przekonać, jak to jest, kiedy trzęsą się nogi, serce podchodzi do gardła, w brzuchu fruwa stado motyli i nie można w nocy spać. Czasami się zastanawiam, czy przypadkiem coś jest ze mną nie tak. Być może za dużo czasu spędzam w towarzystwie moich bohaterów literackich i, co za tym idzie, moje ideały i oczekiwania są zdecydowanie zbyt wysokie. Ale w świecie rzeczywistym nikt nigdy nie sprawił, abym tak się poczuła."
Do tego zajadam się ciastem, które sama upiekłam. [+ 5 kg w biodrach]

Karpatka królewska, pyszna!


kawy nie może zabraknąć :)


6 komentarzy:

  1. Ciasto wygląda przepysznie, kawa też, ale chyba już za późno na takie przysmaki :). Cytat, no cóż, banalny, ale bardzo prawdziwy. I do mnie z czasów tych nastu lat by się odnosił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja przyjaciółka kupiła niedawno tę ksiażkę i po przeczytaniu stwierdziłą, że jest mega przereklamowana i wcale nie taka świetna. Musze od niej wziąć i przeczytać :))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem na 60 stronie, więc to dopiero początek ;) Zobaczymy jaki będzie koniec i wtedy napiszę co o tej książce sądzę ;)

      Usuń
  3. Po pierwsze współczuję "Ludzi bezdomnych", bo trochę mnie ta książka wymęczyła (czytałam w zeszłym roku), po drugie - do mnie ten fragment chyba też pasuje (niestety? :)). Karpatka wygląda smakowicie... kurcze, a miałam nie jeść słodyczy w adwencie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Ludzie bezdomni' są przenudni, niczego nie tracisz :D wystarczy dobre streszczenie i opracowanie :) a ciasto miazga! też uwielbiam piec :) zaczynam obserwować i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń